יום רביעי, 19 דצמבר 2018, 09:41  הפוך לדף הבית   הוסף למעודפים   שלח לחבר   RSS 

פרסום לגיוס מתאמנים חדשים באמנויות לחימה

מדריך קצר למאמן ובעל מועדון לאמנויות לחימה


מאת: צוות חגורה שחורה
פורסם: 12/1/2010
רבים וטובים שופכים כסף על פרסום. האם אלה יודעים האם הפרסום עבד? הנה שיטה פשוטה לדעת האם הפרסום עובד שמשקיעים בו אכן עוזר לגייס מתאמנים חדשים. השיטה פשוטה אבל מצריכה סדר ושליטה בהוצאות.

קודם כל, יש לדעת כמה הוצאות פרסום היו בשנה האחרונה אם זה בעיתונים, פליירים, באנרים באתרים וכל אמצעי אחר. באותה שנה ובאותו פרק זמן יש לבדוק כמה מתאמנים חדשים הצטרפו אליך.  לאחר מכן יש לחלק את  תקציב הפרסום שהושקע בשנה במספר התלמידים החדשים. לדוגמא, אם בשנת 2009 מאמן קראטה השקיע בפרסום כ-5000 ש"ח והצטרפו אליו באותה השנה כ-50 מתאמנים חדשים, על כל תלמיד בממוצע הושקעו בממוצע לפרסום כ-100 ש"ח שזה לא רע. 

הוצאות פרסום של מועדון או חוג ל
אומנויות לחימה צריכות להיות כמה שיותר נמוכות כמובן. לפי חישוב זה אם ההוצאות הפרסום גדולות וגיוס מאתאמנים חדשים קטן מדי - משמע הפרסום שמתבצע לא עובד. אם מאמן משלם יותר מדי לפרסום יש לשקול להפסיק לעשות זאת  באופן זה. אם הפרסום מתבצע במקום מסויים, אם זה אתר  או עיתון, רצוי למצוא חלופה מוצלחת יותר. לסיכום, פרסום לאמנויות לחימה עובד אם מבצעים בדיקה ובקרה על כך.
כניסת משתמש
אימייל
סיסמא
שכחת סיסמא?