יום רביעי, 24 אפריל 2024, 08:34  הפוך לדף הבית   הוסף למעודפים   שלח לחבר   RSS 

שימוש בוידאו ככלי שיווקי למאמני אומנויות לחימה

כך תגייסו מתאמנים חדשים!


מאת: אמיר כהן
פורסם: 16/5/2010
רבים מהמועדונים לאומנויות לחימה מעלים טקסטים לאתר שלהם, מנהלים בלוג, מחלקים פליירים ועוד.  כמה מכם, המאמנים, סיפרו את סיפורם איך הגיעו לאומנויות לחימה? לספר את סיפורכם יכול להיות כלי שיווקי מאוד חזק. ומה יותר טוב מסרטון וידאו קצר שאתם מופיעים בו ומספרים את סיפורכם כיצד הגעת לאמן אומנויות לחימה?

 

 

 
הנה קווים מנחים שיעזרו לכם לבנות את סיפורכם בכדי שתוכלו לעמוד מול המצלמה ולשווק את העסק שלכם בהצלחה:
  • איך ולמה התחלתכם לעסוק באומנויות לחימה?
  • איך ולמה המתאמנים אצלכם דווקא בחרו אתכם. קחו 2-3 מקרים מעניינים.
  • מה עושה את מסגרת האימונים שלכם שונה וטובה מאחרים?
הנה דוגמא לוידאו שלי שאני ממליץ על מסגרת האימונים שלי באגרוף תאילנדי. שימו את עצמכם במקומי, וספרו את סיפורכם. תהיו אותנטיים, כולם יודעים שאתם מאמנים ולא שדרי טלוויזיה, ותעשו צעד שיווקי עם פוטנציאל גדול לתת לעצמכם חשיפה ולמנף את העסק שלכם לאומנויות לחימה. 
לאור התגובות המעניינות שכבר קיבלתי, התחייחסו יותר לכלי שאני משתמש בו, הוידאו, ופחות לתוכן הנאמר בו. 


אשמח לקבל תגובות על המאמר.
מעוניין בהפקת וידאו שיווקי? נשמח לספק לכם את שירותינו. 
צוות אתר חגורה שחורה
כניסת משתמש
אימייל
סיסמא
שכחת סיסמא?