יום שישי, 26 אפריל 2024, 15:51  הפוך לדף הבית   הוסף למעודפים   שלח לחבר   RSS 

איך עסקים יכולים לפרסם בגוגל?


מאת: צוות חגורה שחורה
פורסם: 8/2/2021
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בישראל וברחבי העולם, לכן עסקים רבים מעוניינים לפרסם בגוגל כדי לקבל חשיפה רחבה, לידים איכותיים וטראפיק גבוה לאתר. פלטפורמת הפרסום של גוגל מציעה כלים רבים ומגוונים לפרסום מודעות במנוע החיפוש, את מודעות הפרסום הממומן ניתן לראות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות.
פרסום בגוגל מבוסס על שיטת ה-PPC (Pay Per Click), כלומר אתם משלמים בפועל רק על הקלקות על המודעה או על שיחות נכנסות לעסק. אם גולשים נחשפו למודעת הפרסום שלכם אך הם לא הקליקו על המודעה – אין תשלום לגוגל.


הקמת קמפיין פרסום בגוגל

 
כדי לנהל קמפיין פרסום במנוע החיפוש המוביל עליכם לפתוח חשבון בפלטפורמת גוגל אדס (Google Ads), יצירת חשבון חדש קלה ומהירה, ולאחר הרישום תגיעו למסך הפתיחה של המערכת ותוכלו להקים קמפיין חדש.


השלבים להקמת קמפיין בגוגל הם:

 
  • כניסה לדשבורד של גוגל אדוורדס.
  • לחיצה על צור קמפיין חדש.
  • בחירת סוג הקמפיין, האפשרויות הן לידים, מכירות, תנועה לאתר, קידום אפליקציה ועוד.
  • יש לתת שם ייחודי לקמפיין.
  • בחירה היכן להציג את מודעת הפרסום, האפשרויות הן רשת החיפוש, רשת המדיה, וידאו, שופינג, רשת החיפוש עם הרחבה למדיה וכו'.
  • הגדרת מטרת הקמפיין, למשל שיחות טלפון לעסק, ביקורים באתר, טופס לידים, הורדת אפליקציה ועוד.
  • הגדרת מיקום קהל היעד, לפי מדינה, עיר, אזור או מיקוד.
  • הגדרת תקציב פרסום.
  • הגדרת מאפייני קהל היעד לפי פרמטרים מגוונים כגון: טווח גילים, אזור גיאוגרפי, מגדר, תחומי עניין, שפה, דת ועוד.
  • בחירת מילות מפתח.
  • קביעת זמנים להצגת מודעת הפרסום.
  • כתיבת מודעת פרסום עם טקסט, כותרות, כתובת להפניית הגולשים (אתר או דף נחיתה) ועוד.
  • הזנת פרטי עסק ותשלום.
לאחר אישור התשלום המערכת תעביר אתכם לממשק ניהול הקמפיינים ותוכלו לראות את הקמפיין שיצרתם, ולמעשה יצרתם קמפיין ראשון בגוגל.


האם כדאי לפרסם בגוגל לבד או רק בעזרת מומחים?

 
כל אחד יכול לפתוח חשבון במערכת הפרסום של גוגל ולנהל קמפיינים בעצמו. המערכת מספקת הסברים מפורטים, כולל מידע חשוב על שיפור ציון ודירוג איכות המודעה כדי להשיג AdRank גבוה. יחד עם זאת, בעלי עסקים רבים שניסו לנהל קמפיינים בעצמם התאכזבו מתוצאות דלות, הסיבה לכך היא שמערכת הפרסום כוללת כלים רבים ויש להכיר טכניקות שונות כדי לנהל קמפיין מנצח שמשיג את התוצאות הרצויות.
לכן, ההמלצה שלנו היא לפנות לאנשי המקצוע המנוסים ולתת למומחים לנהל קמפיינים עבורכם. כמובן שאתם יכולים לנהל קמפיינים גם לבד, ועם הזמן תוכלו לשפר תוצאות, כל עוד יש לכם את הזמן והתקציב לכך.

 
כניסת משתמש
אימייל
סיסמא
שכחת סיסמא?